Varmblod är Charmblod

2015-10-12
20:44:34

Tack!
Igår så sjöng Fanny i kyrkan i Äsphult (grannbyn). Fanny är en tjej som är utbytesstudent, kommer från tyskland och som bor hos oss i år. Hela kören sjöng jättefint! Finare än vanligt tyckte jag! Det var schvung och det var glädje. Det var också tacksägelsedagen så kyrkan var fint utsmyckad med pumpor, äpplen, morötter, rödbetor, blommor och annat smått och gott. Det var också så att det var LRF (lantbrukarnas riksförbund) som fixade med fikat så det var såklart riktigt gott! Det känns som om jag och Fanny kommer riktigt bra överens nu :). 
På grund av att det var tacksägelsedagen igår så tänkte jag avsluta kvällen med tio saker som jag vill tacka gud för :).
  1. att hösten är påväg med alla sina färger
  2. att jag ska vara med i FN rollspelet igen
  3. att det känns riktigt bra i skolan just nu, både med vänner och annat
  4. för att Sammy äntligen är frisk och att det går bättre och bättre för var dag som går
  5. att jag ska få behandling på sjukhuset så att jag kan slippa vara allergisk om några år (även om behandlingen "sticks" så är det som kommer efteråt bättre
  6. att jag vågade göra något viktigt idag
  7. att jag får vara med i Frekvent, det är verkligen något som jag ser fram emot varje vecka nu
  8. att fler flickor går i skolan nu
  9. att jag har mat på bordet och strax en skön säng att krypa ner i
  10. att du är med mig varje dag vart jag än är
 
XOXO, Sara
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: