Varmblod är Charmblod

2016-02-20
18:10:26

Dagen innan den långa resan
Idag har jag pregat ner det sista. Även matsäcken är klar. För imorgon ska jag tillsammans med många av mina vänner åka till Vemdalen på läger och åka skidor. Jag har varit lite halvkrasslig men känner mig iallafall bättre än igår, jag tror nog att jag är (typ) frisk igår. 
Igårkväll var jag på frekvent. Det var jättekul med talk-show (på spåret) och födelsedagsfest för Viktor (17). Ja är verkligen glad att jag åkte dit! 
Jag har snapchattat mycke idag med Frida och Tom. jag har även ridit Sammy (i snörusket) och ätit födelsedagsfika hoss mormor (mamma fyller år när vi är på lägret). Det var för mammas skull som vi fick scones imorse! 
Efter kvällsmaten ska vi titta på film tillsammans!
 
Bye, bye
/Sara
 
Ps. skrivit på hemliga bloggen igår ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: