Varmblod är Charmblod

2016-01-25
10:45:03

ToK
Just nu har jag ToK (theory of knowledge). vanligtvis är det en ganska flummig lektion men just nu är den om möjlit ännu flummigare. Vi ska strax göra en folkhälsoenkät när läraren fixat klart allt. 
Idag har jag haft sovmorgon, men på grund av att min enda skjuts till stan går kvart över sju så ar jag suttit i studierummet och läst en bok. Det är en serieroman och den heter Maus. Jag tycker att den är väldigt intressant och den känns autentisk. 
En grej som är nytt för tillfället är att jag har börja snapa ganska mycket på sistånde. Inte med många, bara med två, mestadels med en person. Det är kul och när man väl kommer igång med det så flyter "samtalet" på :). dessutom har jag blivit tipsad av några riktigt bra, nya låtar som jag har lagt till i mina två favoritlistor på spotify.
 
Nu fortsätter lektionen, bye bye, Sara

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: