Varmblod är Charmblod

2016-05-21
23:24:10

Kapish
Det var så kul på frekvent igår. Vi hade andakt med drama, fika, sen körde vi Kalle kaos, som var en lek som Amanda och Isak visade oss. Viktor, Allis och jag var i ett lag. Det var kul, vi var fett grymma fast vi inte vann. det var ju så svårt att hitta alla lapparna.
Sen röjde vi lite i byn och stack till rickarums skola där vi gungade och gjorde annat skoj. 
 
Idag har jag städat, tagit bort vinterkläderna och sorterat in sommarkläderna, städat, gjort svenska och historieläxor, ridit en sjukt lång ridtur på Sammy, lagat lunch (svampsås med pasta) och städat och pluggat lite till. Jag hade gärna velat vara med när frekvent skulle sova över i slätthultshall (en sten ute i skogen), men jag hade fortfarande plugg kvar att göra och jag var trött. Istället får jag kompensera med att rida dit till gudstjänsten imorgon bitti :). 
Imorgon ska jag plugga och städa ännu mer och sen blir det bibelstudier, det ser jag fram emot :). 
*gäsp* så nu borde jag nog lägga mig.
 
Natti, natti /Sara
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: